Cyrus imap a sasl2

Jarda linux na vetrni.net
Úterý Červen 24 18:23:18 CEST 2008

Petr Vyhnal napsal(a):

> Pravda, to jsem pozapomnel. Proti cemu overujete? Mate jako backend
> nejakou SQL databazi nebo overujete proti systemovym uctum? Jak vypada
> nastaveni saslauthd? Mate spravne nastavene pam moduly pro imap atd?
> Pokud overujete proti systemu, cyrus se pta saslauth daemona, ktery dal
> pouziva bud shadow nebo pam nebo sasldb nebo jeste neco...

Ověřuji přes pam, uživatel se může přihlásit takže pam funguje, imap v
pamu používá systémové nastavení, obsah /etc/sasl2

soubor smtpd.conf
pwcheck_method: saslauthd
mech_list: plain login

Ještě jeden poznatek, nainstaloval jsem si ještě openSuse 11.0 a
výsledek byl stejný jako na mandrivě. Začínám mít podezření na nějaké
restrikce ve výchozím nastavení systému, ale nikde jsem nic podezřelého
nenašel. Už si opravdu začínám zoufat  :'(

Jarda