Komerce - poptávka: Hylafax

Pavel linux na argonet.cz
Pátek Červen 27 14:24:47 CEST 2008

Friday, June 27, 2008, 12:19:22 PM, you wrote:

PQK> no to je právě to ...

PQK> Taky mám 4 sériové modemy na Hylafaxu, ale nevím jestli si troufnu na 2
PQK> x ISDN PRI kartu ...

Abych se priznal, pred lety jsme to meli na analogovem modemu,
fungovalo bez problemu az do lonska, kdy jsem zrusil O2 linky a presel
komplet na VoIP a ted mi faxy chodi v pdf mejlem. Ale moc dobre si
vzpominam, jak jsme instalovali pro zakazznika faxserver na ISDN
lince, tenkrat nejaky ext. FritzX, slapalo to jak melo, prohlizel to
pres web rozhranni a tisklo se mu to, ale cele to po par tydnech
zrusil kvuli problemum Telecomu v signalizaci. Nebyli jsme schopni CT
dokopat k tomu, aby to chodilo mezi Cechy a Moravou. Pry jsou pouzity
ruzne ustredny a signalizace se nekde hadala. Projevovalo se to tak,
ze volani prislo s nejakou spatnou identifikaci a modem vyzvanel a
delal ze to neni hovor pro nej a odmital to zvednout. Zkouseli jsme
nastaveni G3 a vseho moznyho, ale byli zakaznici, kteri se na digital
proste nedofaxovali, tak to byl zakaznik nucen zrusit. Proste analog
je analog, ten nic neresi a zveda.

--
Best regards,
 Pavel                            mailto:linux na argonet.cz