Re:Problem s pripojenim WiFi.

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Pátek Červen 27 21:44:35 CEST 2008

Zadáváte určitě wep ve správném tvaru? Vidím, že máte parametr s: takže zadáváte ascii a tady se toho moc splést asi nedá. Já jsem kdysi docílil nefunkčního připojení tám, že jsem zadával hexa klíč bez pomlček. Ap hlásilo asociaci, ale nejel jsem. Možná je to u Vás podobné.

Zdeněk Havlát