multiple uplinks

Petr Bartel bartel na irix.cz
Sobota Červen 28 11:49:49 CEST 2008

Ono ja v tom mam obecne dost chaos

takze myslite neco jako?

iptables -t mangle -A PREROUTING -s 192.168.1.0/24 -j MARK --set-mark=5001

ip rule add fwmark 5001 table uplink1

iptables -t nat -A POSTROUTING -i ! $UPLINK1 -m mark --mark 5001 -j SNAT --to-source $UPLINK1_IP

no a nepodari se mi tim zaridit ze vsechny pakety z teto site vzdy
pujdou jen pres jedno rozhrani?

kdyz jsem na to koukal tim tcpdumpem (pred touhle upravu, protoze ted
pres den to musim nechat byt), mel jsem treba problem ze prisel paket
pres UPLINK1 pro mailserver v DMZ (eth1, verejna ip) a vracel se pres UPLINK2,
zrovna tak treba s openvpn. Mel jsem dojem ze tomu pomohlo

ip rule add to 10.8.8.0/24 table uplink1 (kde je brana na kterou se
klienti pripojuji, jenze to fungovalo nejak podivne)

kazdopadne diky za jakoukoli radu a i za snahu pomoci

Petr

* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649