Problem s pripojenim WiFi.

Neděle Červen 29 16:45:41 CEST 2008

On Fri, 27 Jun 2008, David Michal wrote:

> Jak vlastne zjistim, ze je klient pripojeny k AP?
> Vypada to, ze to ze se mi zobrazi MAC adresa AP ve vypisu iwconfig jeste
> nic neznamena.

Píše iwconfig v prvním řádku pro daný interfejs "unassociated"?
Pak nejste připojen k AP. Pokud píše IEEE 802.11.., pak připojen jste.
Ovšem je třeba správně chápat pojem "připojen". Častý problém je,
že jste dobře asociován, čili de iure připojen jste, ale nemáte správně
nastavené šifrovací klíče, a tudíž to nefunguje.

Lepší AP také dovolují vypsat seznam připojených stanic.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /