Podstrcenie VNC servera beziacemu desktopu

liko na wardogs.sk liko na wardogs.sk
Sobota Březen 1 20:06:17 CET 2008

Zdravim,

potreboval by som poradit, nakolko neviem ani pod cim by som to mal
googlit. Problem je taky, ze som si na jednom mieste nechal bezat linuxovy
desktop (debian lenny 64 bit), v nom mi bezi virtual box ose s windows xp
a tam mam nejake data, ku ktorymi by som sa potreboval dostat a preklikat
si to. Tak som sa dal do instalovania VNC cez ssh, vsetko mam
ponastavovane, ale neviem ako spustit vnc server v beziacej screen session
(screen :0) a k nej sa potom cez internet pripojit. Vytvori sa mi nova
screen session (:1, :2, ...), ale to mi je trocha k nicomu.

Viete niekto poradit, ako na to, pripadne ma trocha nakopnut?

Vdaka,
Bruce