Jak sledovat udalost udalost prihlaseni uzivatele? - VYRESENO

Michael Mraka michael.mraka na redhat.com
Pondělí Březen 3 10:26:43 CET 2008

Pavel Vedral wrote:
% > Reseni typu
% > tail -f /var/log/secure | grep "Accepted password" | mail ....  mi nevyhovuje, protoze nefunguje, prekvapive ;-).
% >
% Vyse uvedene reseni urcite funguje, jenom bufferuje po vice radkach.
% Zkuste pouzit option grep --line-buffered a uvidite, jak to ozije.
% 	tail -f /var/log/secure | grep "Accepted password" --line-buffered|
% 		while read USER; do
% 		  mail ...
% 		done
%
% Mozna ma system v sobe nejake hotove mechanismy pro posilani podobnych
% sprav. Jestli ne pam, tak alespon ssh ;-).

man pam_exec
:)

--
Michael Mráka