Kopirovani prohardlinkovanych adresaru

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Úterý Březen 4 15:31:37 CET 2008

Mam zalohy vytvorene dirvisem t.j. adresare pro ruzne dny
kde je velka cast obsahu adresaru stejna t.j. jsou tam vesinou
hardlinky na totozne soubory. Ted potrebuji tyto adresare
presunout na novy disk. Jak toto zkopirovat aby se zachovaly
hardlinky t.j. neobsadilo zbytecne dalsi misto na disku?
mc mi hlasi chyby - nemuzu vytvorit hardlink.

Popr. nejaky program, ktery projede adresar a nahradi
vyskyty stejnych souboru za hardlinky. Bavime se o
statisicich souboru - to co jsem zatim zkousel se snazilo
udrzet data o souborech v pameti a obratem ruky spadlo
na nedostatek pameti.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com