Kopirovani prohardlinkovanych adresaru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Březen 4 18:25:44 CET 2008

On Tue, Mar 04, 2008 at 05:51:41PM +0200, Jan Houstek wrote:

> Napada, malo pameti. Rsync bohuzel funguje tak, ze si nejprve vytvori
> seznam souboru ke kopirovani a ten cely drzi v pameti. Od milionu souboru
> to zacina byt problem.

Neni problem.

Na limit pameti narazi skoro kazdy program, kdyz ji das dostatecne malo.

> Nebylo by spatne, kdyby to nekdo zoptimalizoval, napr. jako nejakou
> seminarku ...

S 512MB pameti bez vyuziti swapu bez problemu rsyncuji nekolik milionu.
Jedna se o uzivatelske maildiry.

Me se tvrzeni o moznem problemu zda zavadejici. Zejmena, kdyz ostatni
uzivatele vedi, ze problem nevznika. Proto jsem na to puvodniho tazatele
upozornil.

-- Dalibor Straka