pomala Samba po upgradu

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pátek Březen 7 11:32:41 CET 2008

On Friday 07 March 2008 08:12:36 Jan Volešák wrote:
> Dobry den,
> menil jsem RH7.3 za OpenSuSe10.3 a tim i sambu na verzi 3
> (samba-3.0.26a-3.5). Nyni si lide stezuji, ze je to cca 10 - 15x pomalejsi.
> Ukladaji Access databaze a jeji otevirani je pry citelne linejsi. I takove
> otevreni dokumentu je pry hodne pomale. Google nasel spoustu veci, nektere
> jsem testoval, bez uspokojiveho vysledku. Moje otazka zni, provadel jste
> nekdo neco podobneho s tim, ze system se choval podobne? Jestli ano, jak
> jste to vyresili? Moc diky

Me to kdysi delalo to same v jedno (vyjimecne dvou) uzivatelskem prostredi :)
Tusim ze jsem tenkrat updatoval velmi stare gentoo...
Po hezky stravenem vikendu jsem smazal konfiguraci a napsal ji znovu. To
pomohlo. Bohuzel dodnes netusim co bylo pricinou :(

Pavel