pomala Samba po upgradu

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pátek Březen 7 12:32:40 CET 2008

Ok to je mozne, ale muj problem to nebyl. U me byl problem na 100% v
configuraci. Jadro ani driver jsem totiz mezi tim nemenil a debilni sitovka
to neni pac je to nejaka intel v HP serveru. Server bezi bez problemu uz 3
roky s 3x vypnutim protoze 1/ stehovani, 2/ vypadek proudu a 3/ nove disky.
Kazdopadne by to tim mohlo byt, jen rozhodne ne v mem pripade.

Zkuste udelat backup konfigurace a napsat novou JEN s jednoduchym sdilenim bez
restrikci treba na /tmp. Tak uvidite jestli je to konfiguraci, nebo necim
jinym.

Pavel Benisek