pomala Samba po upgradu

Miro Bobovsky Miroslav.Bobovsky na ives.vs.sk
Pátek Březen 7 16:28:32 CET 2008

mne zabralo az jadro 2.6.24-1-686
standard debian stable etch
konfiguracia default samba
bez jadra siel download okolo 3mbity a upload 90mbit (100mbit swtich )
po zmene jadra uz ide oboma smermi dobre
Ziadny iny program okrem samby problem nemal .. len samba potrebuje pri
sietovke r8169 jadro aspon 2.6.24 .. (teda driver sietovky je podstatnya nie
jadro)

stroj uz mam len remote pristupny takze neviem presne pomerat nic viac ..
je to ale default debian ..
ak budes googlit tak to aj najdes ze ta sietovka r8169 je proste nestastie
..
vsade inde som radsej pichol "nomrlanu" lacnu sracku a vsetko je ok bez
nutnosti specialneho noveho jadra

napr
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-143982.html
alebo dalsie odkazy .. proste radsej tu sietovku vymen a nebudes plesaty
alebo sivy od zlosti .. ;-)

bbo