ODBC-JDBC FLOSS driver?

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Sobota Březen 8 18:25:12 CET 2008

Dobrý den,

dělám si malou databázi a chtěl bych z různých důvodů raději
standalone databázi nežli MySQL/PostgreSQL/jiný-SQL-server.
V této chvíli to mám napsané na sqlite3, ale moc se mi nelíbí --
nějak mám výhrady proti databázi které nevadí když vrazím string
do sloupce s čísly ;-). Jako varianta mi připadne hsqldb ve
standalone módu, ale potřeboval bych napsat i nějaké pythoní
skripty, které do té databáze cpou data.

Kromě možných hrátek s jythonem (který umí JDBC pochopitelně)
jsem uvažoval i o nějakém ODBC-JDBC driveru. Víte o nějakém který
by byl FLOSS a běhal i na moderním Linuxu
(http://www.easysoft.com/products/data_access/odbc_jdbc_gateway/index.html
mi připadne jako drobet archeologická záležitost -- podpora
kernelu 2.4 a glibc 2.2 už přece jenom není tak hot ;-)).

Poradíte někdo?

Matěj