taky jste dostali varovani od ceska sporitelny?

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Středa Březen 12 13:31:35 CET 2008

On Wed, 12 Mar 2008, Karel Sandler wrote:

> Podobny mail prisel rano i do teto konference. Http miri nekam do Saigonu a

Je jen velka skoda, ze se naucili cestinu.
To, co mi prislo v utery, je o mnoho hezci:

Tvůj úvěrová karta a ono zdá se aby tebe ar using člen určitý týž úvěrová
karta do 2 účet. Ačkoliv tebe pocínovat číst do náš Právo užívání Souhlas
( úsek 5.11) otevření mnohonásobný účet is přesně řečeno nepřípustný Tebe
ar teď dotaz až k darovat hlášení důležitý až k tvůj účet. Ceska
Sporitelna vůle pátrat člen určitý hmota ihned a -li člen
určitý pátrání is do tvůj dopis , my vůle navrátit tvůj účet.

Cvaknout v rozhlase být zapojen navrátit tvůj účet:

http://www.csas.cz/banka/appmanager/portal/banka
Být příjemný činit ne namítat až k tato elektronická pošta. Dát na
poštu poslaný až k tato adresovat dělostřelectvo být odpověděl Do pomoc ,
navázání až k tvůj Ceska Sporitelna účet a chtít člen určitý " pomoci
" být zapojen člen určitý pata stránky of jakýkoliv blok.

To je proste nova poesie ... :-)

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |