Live distro na routing

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 12 15:30:04 CET 2008

LRP byl skvělý, dodnes nám na firmě někde jede ale stroj jsem už nejmíň 7
let fyzicky neviděl, je někde zastrčený a slouží (horší to pak bude najít až
přestane). Skvělá filosofie pluginů, ready to run. Má svoje udržované
nástupce i dnes.

JInak můžete zkusit freesco, ten má skoro klikací konfiguraci.

----- Original Message -----
From: "Jan Mura" <jan.mura na volny.cz>

LRP, Linux Router Project. Přestal se vyvíjet asi v době, kdy vznikl Váš
stroj. Je live, jednodiskeťák/1 FD!).
Disk si múžete dát kam chcete, není potřeba.
Věci co chcetenejsou žádné novinky. Pokud teda LRP ešte někde vyhrabete.
Já to přizpůsoboval pro jednoho providera, to ale bylo pro bezdrátové
routery, BreezeNet, či co.
Když použijete dvě diskety, snad můžete co chcete, nainstalujete tam vše co
je k dispozici.