Problémy s Apache

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Březen 15 21:51:54 CET 2008

Ahoj, potřeboval bych poradit s Apachem, nejsem schopen ho správně
nakonfigurovat, už s tím bojuju několik dní. Problém je následující,
potřebuju rozdělit tři virtuální hosty, aby je Apache obsluhoval jenom z
některé IP adresy. Problém je, že mně to nechce fungovat v kombinaci s SSL,
navíc na SSL je zoufale málo konfiguračních ukázek a návodů a bohužel od
normálního přístupu se liší, jak jsem zjistil. Takže bych potřeboval
poradit, co napsat do jednotlivých položek Listen, NameVirtualHost,
VirtualHost a případně ServerName. Když už to vypadá, že všechno je OK, tak
zjistím, že SSL se snaží obsluhovat osmdesátku port (pak to háže 400 Bad
Request). Pro jistotu dávám příklad, jak to třeba nefunguje:

00_default_ssl_vhost.conf:

Listen 443
NameVirtualHost 1.2.3.4
NameVirtualHost 5.6.7.8
NameVirtualHost 9.10.11.12
<VirtualHost 1.2.3.4 5.6.7.8 9.10.11.12>
ServerName domena.jedna
</VirtualHost>
<VirtualHost 5.6.7.8 9.10.11.12>
ServerName domena.dve
</VirtualHost>

Když je to nastavený takto, tak se mně prostě nezobrazí normální http na
portu 80, navíc to háže tuto chybu: [warn] NameVirtualHost 1.2.3.4:0 has no
VirtualHosts. Ale zkoušel jsem i jiný kombinace, kdy to žádnou chybu nepíše,
ale stejně to nefunguje správně (buď nejede vůbec SSL, nebo nejede http nebo
to zobrazuje špatný stránky a podobně)
Nemám vůbec potuchy, co pořád dělám blbě. Kdyby někdo tušil, jak to správně
nastavit, tak bych byl moc vděčný...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death