file jako block device (ne partition)

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Neděle Březen 16 06:32:07 CET 2008

> Hi,
>
> v podstate jsou dve moznosti, jedna pripojit to prez loop, ale s
> offsetem, at zacatek loopu odpovida zacatku partisny. Druha, je pripojit
> cely obraz prez loop, a pak na to postvat kpart z multipath balicku,
> ktery vezme, a udela devicemapper pro kazde ze zanorenych partition
> zvlast device-mapper zarizeni.

OK, diky za radu. Nakonec jsem to udelal pres loop s offsetem. Ale
narazil jsem na problem s kodovanim jmen souboru - at se snazim sebevic,
nemuzu je dostat do korektniho stavu, tj. pri libovolne kombinaci voleb
codepage / iocharset / utf8 mi po primountovani v konzoli vznikaji
otazniky namisto nekterych ceskych znaku :-(

Jedna se o vfat (FAT32 z Win95) filesystem na kterem byly nainstalovany
Windows XP (pokud vim tak v ceske verzi). Tudiz bych ocekaval
codepage=cp852 a iocharset=iso88592-2, ale to nejak nezabira. Zkousel
jsem i cp1250, utf8 a podobne, ale bez uspechu. Pritom linux na kterem
to zkousim pripojit je UTF-8, a s ceskymi znaky pokud vim problemy nema.

Tomas