RE: Problémy s Apache

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Březen 16 20:36:15 CET 2008

Díky za info, ovšem, když všude dám ten port, tak to hlásí následující:
[error] VirtualHost 1.2.3.4:0 -- mixing * ports and non-* ports with a
NameVirtualHost address is not supported, proceeding with undefined results
Jak jsem zjistil, tak tu nulu to tam hlásí, protože SSL konfigurák se načte
před normálním. Když ho přejmenuju, aby se načítal až po http konfiguráku,
tak SSL háže tuto chybu: [error] [client 10.10.10.1] Invalid method in
request \x16\x03\x01
Co jsem vypátral, tak tuto chybu to háže, když se browser snaží načíst SSL
stránku tam kde není. Takže to na mě působí tak, že apache si načte pouze
jeden konfigurák, ale to je zvláštní, protože vím, že mně dřív fungovalo
oboje. Ještě to můžu všechno naházat do jednoho konfiguráku, ale moc se mně
to nezdá...