file jako block device (ne partition)

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Pondělí Březen 17 01:10:04 CET 2008

> Zkoušel jste "mount -o codepage=852,utf8"?

Ano, tady je posloupnost prikazu kterymi ten image primountuji a vypisu
obsah:

rimmer data # modprobe nls_cp852
rimmer data # mount -o loop,codepage=852,utf8 hda5.iso /mnt/win
rimmer data # ls /mnt/win
Atlanta  Karol??na  MSOCache  Owner  Recycled  System Volume Information

Problem je v tech otaznicich ... akorat mne tam teda matou adresare
ktere jsem si zatim spojoval pouze s NTFS (Recycled a System ...). Ale
jako ntfs to pripojit nejde a fdisk to reportuje jako W95 FAT32 oddily.

Tomas