Postfix+amavisd-new - aliasy bez x-spam hlaviciek

Bruce liko na wardogs.sk
Pondělí Březen 17 04:54:55 CET 2008

Zdravim,

poprosim o pomoc pri nasledovnom probleme:

mam mailbox user na domena.tld a adresu alias na domena.tld, ktora je
naaliasovana na user na domena.tld. Ak poslem mail priamo na user na domena.tld,
tak vsetko prebehne ako ma (content_filter na amavis), x-spam hlavicky v
emaile su a sieve mi to hodi do spam foldera. Problem je, ak poslem email
na alias, ten je podla logov tiez okontrolovany, ale akonahle je poslany
spat do postfixu a ten ho ide dorucit do user schranky, x-spam hlavicky su
vyhodene a tym padom uz email nemozem presunut do spam zlozky (dalsia
kontrola filtrom teda neprebehne, len sa email rozbije a doruci
uzivatelom). Ako donutim postfix, aby emaily od amavisu ponechal s danymi
hlavickami a dorucil do patricnych mailboxov?

Ak bude treba, vytiahnem patricne info z konfiguracnych suborov, ale
zrejme budete vediet, na ktory parameter sa mam zamerat :)

Dakujem,
Bruce