RE: Konzolový přehrávač

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pondělí Březen 17 12:59:22 CET 2008

Dne 17 Březen 2008, 12:13, Tomáš Koželuh napsal(a):
> Díky všem za tipy. Zatím asi bude stačit ten mplayer, nepotřebuju kdoví
> co,
> jenom aby to přehrálo MP3 a mplayer má podporu lircu, takže je to snažší.
> Jak jsem zjistil, tak mnohem větší sranda bude rozchodit vůbec ten irda
> přijmač, než to dat všechno dohromady...

Ano, nejhorsi bude vygenerovat spravny lircd.conf :-(

Az to budete mit funkcni, tak se s tim urcite pochlubte na abclinuxu.cz v
sekci hardware, a poslete do konference jeste jednoho maila k tomuto
threadu, kde na to date odkaz.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...