=?utf-8?q?Vypalov=C3=A1n=C3=AD z termin=C3=A1lov=C3=BDch klient=C5=AF na ext. vypalova=C4=8Dku?=

vladimir.dlesk na gmail.com vladimir.dlesk na gmail.com
Pondělí Březen 17 14:45:37 CET 2008

Dobrý den,a terminálových klientech

potřeboval bych vyřešit vypalování z terminálových klientů
(ThinCliet HP T5530) na externí USB vypalovačku. Nikde se mi nepodařilo
najít jakékoliv řešení a myslím, že už to určitě někdo někde
řešil a snad i vyřešil :-) Jedná se terminálové klienty s Windows
CE, kteří se připojují přes RDP/ICA na terminálový server W2003. Po
připojení do term. relace se veškeré připojené ext. zařízení
připojí pod sdílený disk, kde se jednotlivá zařízení teprve
zobrazí jako podsložky. Pokoušel jsem se i najít nějaký vypalovací
SW pro WinCE, ale bohužel jsem nic nenašel. Předem díky za jakoukoliv
radu.