Ukončení podprocesů

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 17 15:16:15 CET 2008

a co toho rodiče hlídat přes pidof?

----- Original Message -----
From: "Ladislav Vaiz" <spam na nagano.cz>

> Asi by to chtelo dotaz polozit trochu konkretneji. Resenim muze byt
> napriklad poslani signalu zapornemu PIDu rodice, coz posle signal cele
> process groupe.
>
> --
> Jiri Kosina

Nejde mi o to, jak ukoncit vsechny procesy, to umim treba pres killall,
ale aby se forknute "workery" spolehlive ukoncovaly po libovolnem ukonceni
hlavniho procesu. Workery maji otevrene zdroje, ktere zustavaji viset po
padu hlavniho. Aplikaci ladim, tak o pady neni nouze.
S process group jsem nejak experimentoval, ale nevedlo to k cili, tak bych
uvital radu, jak na to.