network-manager neprida 'search' do resolv.conf pri VPN

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Březen 17 19:05:53 CET 2008

On Mon, 2008-03-10 at 21:08 +0100, Petr Stehlik wrote:

> vadi mi ale jedna dulezita vec: do existujiciho /etc/resolv.conf
> (rizeneho pres "resolvconf") se _prida_ dalsi (treti) "nameserver
> X.X.X.X", ale nezmeni se "search <domena>". Vysledkem je, ze nemuzu
> resolvovat jmena stroju ve VPN, protoze jednak se nepouzije ten treti
> nameserver (zevnitr me VPN), ale prvni (od meho ISP, ktery samozrejme o
> strojich v me VPN nic nevi) a druhak stejne neni spravna domena v
> "search ....", takze bych musel psat cela jmena, coz me nebavi.

Nakonec jsem to vyresil nasledovne, snad nejcisteji jak to slo:

1) v /etc/resolvconf/interface-order jsem posunul "ppp*" nad "eth*" -
diky tomu zacalo fungovat DNS po spusteni PPTP VPN.

2) do /etc/ppp/ip-up.d/000resolvconf jsem pridal   R="${R}search sophics
"

Tim jsem sice nevyresil ruzne VPN, ale funguje mi aspon ta moje pracovni
domena.

Petr