Postfix+amavisd-new - aliasy bez x-spam hlaviciek - VYRIESENE

Bruce liko na wardogs.sk
Pondělí Březen 17 20:43:53 CET 2008

Najprv som stural v postfixe, ale ked som vycerpal vsetky moznosti a
precital Vasu vetu este raz, tak som zacal premyslat nad amavisom, hoci
ten riadok v logu celkom plietol. Hlavicky na testovanie virusu tam
boli, tak som si bol isty, ze to amavis spracovava dobre, nez sa mi
konecne rozsvietilo, ze ako moze k aliasom amavis vytiahnut nastavenie
hodnot tag levelov, ked mam v per user DB hodnoty nastavene len pre
mailboxy. Amavis neberie v uvahu tag levely z konfiguracneho suboru (tam
je oznacovanie mailov so score od -1000) ak je nastaveny sql lookup,
hoci sql dotaz nevrati ziadny zaznam. Preto mi nevkladal hlavicky,
pretoze pre neho nebol nastaveny ziadny limit.

Bruce