chyby v me konfiguraci ipsecu

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Úterý Březen 18 09:10:31 CET 2008

On Tue, 18 Mar 2008, Pavel Just wrote:

> Myslím si, že problém je psk.txt. Viz hláška:
>
> Mar 18 09:33:14 proxy racoon: NOTIFY: couldn't find the proper pskey, try to get one by the peer's address.
>
> Zkontrolujte přístupová práva, měl jsem i problém, že  předchozí záznam
> v byl špatně azarazil se na něm.
> Pro úplnost, práva mají být 600 a mezi adresou a heslem má být tabelátor.

Prava jsem overil a mam nastaveno na 600:

ls -l /etc/racoon/psk.txt /etc/sysconfig/network-scripts/keys-ipsec0
-rw------- 1 root root 25 bře 18 10:35 /etc/racoon/psk.txt
-rw------- 1 root root 17 bře 18 09:12 /etc/sysconfig/network-scripts/keys-ipsec0

v psk.txt byly dve mezery, smazal jsem je a nahradil jednim tabulatorem,
killnul racoon (killall racoon), overil, ze uz nic nebezi (ps ax | grep
racoon, i v messages se objevilo, ze: INFO racoon shutdown) a nastartoval
jsem racoon rucne,  nicmene ve /var/log/messages je totez :-(

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...