chyby v me konfiguraci ipsecu

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Úterý Březen 18 10:24:46 CET 2008

Zdenek Kaminski napsal(a):

> Muj konec je RHEL5, co je podklad CheckpointFw na druhe strane, to nevim,
> mohu zjistit. Co pise druhy konec, to asi nezjistim, no pokusim se :-(
>
> Rad bych se jeste zeptal, co znameji hlasky:
> racoon: ERROR: phase1 negotiation failed due to time up. f4dedb58ce32f343:0000000000000000
> racoon: ERROR: phase2 negotiation failed due to time up waiting for phase1. ESP 194.228.231.162[500]->90.183.41.194[500]
>
> Prilis casto restartuji racoon a druhy konec na mne pece?

Racoon můžete restartovat jednou za minutu a druhý konec se na vás
nevykašle, přesněji nemá vykašlat.
Ty hlášky znamenají, že jednotlivé fáze se nestihly v daném čase. Teď je
otázka, proč. Já si myslím,
že důvodem je zmíněný předsdílený klíč. Zkuste ještě změnit pořadí
exchange_mode.

  Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows