Ukončení podprocesů

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Březen 18 12:15:12 CET 2008

On Mon, 17 Mar 2008, Martin `MJ' Mares wrote:

> A jak zjistíte, že něco takového nastalo, bez aktivního čekání?
>
> Na uzavření roury lze snadno čekat selectem / pollem / epollem / etc.

Diky za odpovedi. Nejprve jsem se domnival, ze by worker mel dostat
SIGPIPE, ale v dokumentaci jsem se dozvedel, ze se posila jen pri zapisu
do roury.

Worker se mi neukoncoval kvuli chybne reakci na EOF.

Pokud jsem spravne pochopil process group, je pravda, ze slouzi jen jako
moznost posilat signaly skupine procesu typicky na jednom terminalu?
O zadne ukonceni se nestaraji?

Diky Lada