OT: 2x 3com switch 3812 do stacku

Mgr. Motycka Jiri maillist na vces.cz
Úterý Březen 18 14:52:07 CET 2008

Zdravim.

Muj dotaz neni uplne linux-like, ale rikal jsem si, ze by to nekdo z Vas
vedet mohl.

Mam 2 kusy 3com 3812 switche (12x 1GBit port + 4 sloty na opticke 10GBit
pripoje propojene s posl. 4 eth. porty)
Potreboval bych tyto 2 switche spolu spojit do stacku (abych na jednom i
druhem mel informaci ala: Unit1, Unit2)

Ptam se tedy, zda je tyto 2 switche mozne takto spojit pouhym
ethernetovym kabelem, nebo jsou "stackovat" pouze pres dokoupene
rozsirujici opticke moduly.

Jde-li to pres propojeni ethernetovymi porty, jsou pro to potreba na
switchich nejaka specialni nastaveni?

Ja to po ethernetu zkousel a nijak se mi to nepodarilo - treba neco
delam spatne, ale nenasel jsem k tomu kloudnou dokumentaci, ktera by mi
presne rekla, jak to jde, jak se to ma udelat.

Pokud o tom nekdo neco vite, tak dekuji za jakekoliv nasmerovani.

Jiri Motycka