ThinkPad R61i [Volume HotKeys]

Michael Mraka michael.mraka na redhat.com
Středa Březen 19 09:22:58 CET 2008

Dal Horinek wrote:
% Zkousel jsem uz spoustu moznosti, at uz tpb, hotkey-setup, kmilo, tak
% vubec nic. Neposila to zadne ACPI eventy, ani keycody, vubec nic.
% Na internetu jsem se snazil neco hledat, ale vetsinou vsichni pisou, ze
% jim to funguje a nebo to ma resit nektery z vyse uvedenych programu.
% showkey v konzoli ma vetsi uspech:
% 0x71
% 0xf1
% 0x72
% 0xf2
% 0x73
% 0xf3

Neco podobneho jsem resil na starem HP omnibooku pred 5 lety :).
V /etc/rc.local jsem mel neco jako
setkeycodes 0x71 176	# XF86AudioRaiseVolume
setkeycodes 0xf1 174	# XF86AudioLowerVolume

(odpovidajici dvojice scancode, keycode zalezi na vasem HW)
a ve windowmanageru potom na tlacitko XF86AudioRaiseVolume povesite
prislusnou akci.  V gnome to asi naklikate v gnome-keybinding-properties.

--
Michael Mráka