RE: Problémy s Apache

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Březen 19 13:49:43 CET 2008

A lze nějak v poundu nastavit, aby zvládal víc certifikátů? Někde jsem se
dočetl, že by to mělo jít, ale tohle se mně nedaří rozchodit. Pro jistotu
přihazuju svůj konfigurák, kdy to nefunguje:

ListenHTTPS
    Address www.domena1.com
    Port 443
    Cert "/etc/apache2/ssl/domena1/poundcert.pem"
    AddHeader "X-Forwarded-Proto: https"
    HeadRemove "X-Forwarded-Proto"
    Service
        HeadRequire "Host:.*www.domena1.com.*"
        BackEnd
            Address 1.2.3.4
            Port 81
        End
    End
End

ListenHTTPS
    Address www.domena2.com
    Port 443
    Cert "/etc/apache2/ssl/domena2/poundcert.pem"
    AddHeader "X-Forwarded-Proto: https"
    HeadRemove "X-Forwarded-Proto"
    Service
        HeadRequire "Host:.*www.domena2.com.*"
        BackEnd
            Address 5.6.7.8
            Port 82
        End
    End
End

S touto konfigurací pound vůbec nenaběhne. Co jsem vysledoval, tak je
problém v portu 443, ale netuším, co tam nacvakat jinak. Jinak to funguje
hezky, takže díky za tip. V nejhorším bude stačit jeden konfigurák. Ale v tu
chvíli se to až příliš přibližuje klasické konfiguraci Apache, která
nenabízí nic lepšího...