RE: Problémy s Apache

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 21 12:25:57 CET 2008

Když jsem tam měl explicitně všechny adresy, tak to nefungovalo a zobrazovalo to i přes VPN špatnou stránku. Takto to funguje dobře kromě lokální sítě.

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of Jan Houstek
Sent: Friday, March 21, 2008 12:10 PM

Proč mixujete NameVirtualHost * a na jednotlivé adresy? Místo té * explicitně vyjmenujte jednotlivé adresy, kterých se to týká, ať tam nejsou průniky (i ve <VirtualHost >).

> Problém s certifikáty je mně taky jasný, momentálně s tím nic prostě
> neudělám, ten nejdůležitejší web bude mít ten správný a zbytek pojede
> podle něho. Stejně se jedná o soukromou záležitost, žádný webhosting a
> podobně, takže to není žádná tragédie.

Pokud ten certifikát je self-signed nebo od nějaké privátní CA, tak do něj můžete dostat všechna jména, existuje několik způsobů, nejlépe klienti berou
CN=hostname1/subjectAltName=DNS:hostname1/subjectAltName=DNS:hostname2/subjectAltName=DNS:hostname3 ...

Poměrně obšírný popis je na http://wiki.cacert.org/wiki/VhostTaskForce

-- HH