MAC adresy pro virtualni stroje?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Březen 21 15:53:02 CET 2008

	Zdravim,

jake pouzivate MAC adresy pro virtualni stroje? Dival jsem se, ze v seznamu
http://standards.ieee.org/regauth/oui/oui.txt
ma treba VMware prideleny prefix MAC adres. Ale co jine nastroje?
Existuje treba nejaky ekvivalent privatnich IP adres (RFC 1918) pro
MAC adresy?

	Konkretne bych to chtel pro KVM, pochybuju ze si Qumranet plati
nejaky oficialni prefix (aspon v oui.txt jsem ho nenasel).

	Diky,

-Jan Kasprzak

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |