Qemu savevm/loadvm

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Březen 21 20:12:30 CET 2008

Michael Mraka wrote:
: Ja ho nasel...
: http://standards.ieee.org/regauth/oui/index.shtml
:
: 00-1A-4A   (hex)		Qumranet Inc.
: 00-16-3E   (hex)		Xensource, Inc.

	Diky. Hmm, mel jsem stary oui.txt :-(

	Dobre, druhy dotaz: zkusil jsem v qemu udelat

stop
savevm 1
quit

(coz nevim jestli je korektni postup - jde mi o ulozeni aktualniho stavu
a vypnuti Qemu pred shutdownem systemu, abych nemusel shutdownovat i
virtualni stroj). Vysledkem bylo, ze muj diskovy image (qcow2) se stal
necitelnym - qemu s nim nadale odmitalo pracovat s "could not open disk image".
Pritom soubor existoval, byl neprazdny, mel rozumna prava, atd.
Toto se mi stalo na qemu+kqemu na i386 emulujicim i386, i na KVM x86_64
emulujicim x86_64.

- existuje nejaka obdoba fsck pro qcow2 soubory?
- funguje nekomu ulozeni VM pred shutdownem a jeji nacteni po restartu
	systemu?

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |