LTSP , dhcpd , tftp a menu

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Pátek Březen 21 23:48:15 CET 2008

Dobry vecer,

pred nedavnem jsem si zprovoznil LTSP server a mel bych takovy dotaz.
Bud se spatne ptam pana Googla, nebo to nejde, jedna se mi o moznost mit vice
pxe (ted se snad vyjadrim spravne) jader + img - tedy abych mohl startovat
nejenom LTSP , ale treba cdrescue , geexbox ....... , no a v ruznych howto se
pise, o moznosti nastavovat podle MAC adresy , co se bude bootovat, ale ja
bych rad neco jako lilo PXE image , ktera by spoustela dalsi, podle toho, co
bych chtel. Jde to ? Nepotrebuji  presny navod , staci nakopnout ....

Honza