Can't connect to local MySQL server through socket

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Březen 22 06:22:10 CET 2008

Ondřej Tůma wrote:
> DD,
>
> zdravím konferenci, a prosím o radu s následujícím problémem. Na
> jednom hostingovém serveru, který je v poslední době celkem hodně
> zatěžován, mám problém s přístupem k MySQL. Standardní připojení
> webových aplikací se koná skrz soket. Ovšem v občasných nárazech
> návštěvnosti je DB vytížena tak, že PHP jen vrátí chybu:
> Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock'
> (11)

No tohle se mi bezne stava na Emerickych "cheep hosting" :-)
Ja to v Perlu resim tak, ze si odchytavam chybove hlasky do promenne. Pak mam
nastaveny SIG-PIPE na vlastni rutinu, kde si zkontroluji, zda je tam nejaka
rec o MySQL. Pokud ano, pockam napriklad 3 sekundy (sleep) a pokusim se
provest znovu connect do databaze a zavrhovanym prikazem "goto" se vratim na
mi to nepovede vicekrat, tak proste koncim a nekam apisu, ze vypadl MySQL
server.
Ovsem jak tohle udelat v PHP, ktere povazuji za takovy Basic pro web, to
opravdu nevim ;-)
--
Petr
Skype: callto://fidokomik