Multiple Connections to the Internet

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Sobota Březen 22 10:48:33 CET 2008

Dne 22 Březen 2008, 01:10, Jan Houstek napsal(a):
> A četl jste ten dokument, na který jsem posílal odkaz?

Ano.

> Víc polopatě to už snad ani nejde. Ve zkratce -- uděláte si víc
> routovacích tabulek (jednu pro každý link) a mezi nimi se pak vybírá
> pomocí ip rule podle src IP.

Presne tak, vybira se tam podle src. Takze pakety musi mit spravnou
zdrojovou adresu. Ja jsem tam opomel, ze odchozi posta bude realizovana
smtp serverem na routery a odchozi pozadavky na http budou realizovany
pres proxy na webu.

Ja si proste predstavoval situaci, kdy na routeru je pouze nat. Pak jsem
si to reseni predstavit nedovedl, protoze SNAT se provadi az pote, co je
jasne, kterym ethernet to poleze ven.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...