PCMCIA karta Broadcom Corporation BCM43xG 802.11b/g

Petr Voralek nazir.cz na gmail.com
Úterý Březen 25 13:55:50 CET 2008

    Hell-o!

   On 03/25/2008 11:56 AM, *Pavel Just* wrote, and I quote (in part):

> Jinými slovy, na všechno dostanu odpověď error, kromě samotného AT a
> ATX1. Na nic jiného jsem
> zatím nepřišel.  Pin zadávám určitě správně. SIM karta datový tarif má.

   Nemůže být problém v tom, že ta karta není ve výchozím stavu v
příkazovém módu?
   U mé staré karty (SE GC85 - vděčím jí za mnohé, odnaučila mne dělat
si jakékoliv iluze o použitelnosti mobilního internetu) bylo výchozí
nastavení s omezenou funkčností, do plně funkčního módu ji bylo nutno
vždy (čili dát si to jako první příkaz před nastavováním) přepnout
pomocí AT příkazu AT+CFUN=1
Mrkněte do manuálu (nebo na web výrobce)...

--
     Petr Voralek	(JabberID:nazir na jabber.cz)

... As long as I can remember, I've had amnesia.