Vncviewer bojuje s window managerem

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Březen 25 14:21:36 CET 2008

	Dobry den,

pouzivate nekdo vncviewer? Ja tohle pouzivam pro pristup na konzolu
virtualniho stroje (KVM/Qemu). Stava se mi, ze kdyz virtualni stroj
zmeni rozliseni obrazovky (napriklad start/ukonceni X, take nekolikrat
behem bootu), tak vncviewer presune svoje okno doprostred aktualni
virtualni obrazovky. Ocekavane chovani by bylo aby okno zustalo na te
virtualni obrazovce kde je, a maximalne aby zmenilo velikost.

	Tipoval bych ze vncviewer nepouziva porad stejne okno, ale ze pri
zmene velikosti to stare zrusi a nove vytvori, nasledkem cehoz se k nemu WM
chova jako k novemu oknu, cili ho umisti kam si rekne (asi teda doprostred)
na aktualni obrazovku.

	Chova se vam toto stejne? Pripadne jde v tom vncvieweru nejak
zabranit? Nebo pouzit jiny (jaky?) prohlizec protokolu vnc?

	Diky,

-Jan Kasprzak

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |