Nevidim PCI zarizeni (Tyan Tiger 133)

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Čtvrtek Březen 27 19:59:33 CET 2008

Dobry podvecer,

  man desku Tyan Tiger 133 (opravdu obstarozni kousek) s 2x750PIII.

V distribucich:

RedHat 5.1 (jadro 2.0.35)
RHEL 3.9 (jadro 2.4.21)
RHEL 4.6 (jadro 2.6.9)
Fedora 8 (jadro 2.6.23)

normalne nabootuji do rescue modu a vypis lspci mi ukaze to, co mi ukazat
ma.

V distribucich
RHEL 5.1 (jadro 2.6.18)
Fedora 7
Fedora 6
Fedora 5

take dokazi nabootovat do rescue modu, ovsem vypis lspci je prazdny. Jako
by Linux vubec nevidel PCI zarizeni. Tyto distra lze na desku take
normalne nainstalovat, na rozdil od tech "nezavadnych" ovsem nevidim
zadnou sitovku, atp... Proste nic na PCI

Muzete me prosim nakopnout spravnym smerem, napr. ktery parametr pro jadro
pri bootovani?

Diiiky.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...