Postfix - snaží se přeposílat na doménu třetího řádu

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Březen 28 12:23:32 CET 2008

On Fri, Mar 28, 2008 at 11:44:06AM +0100, Tomáš Koželuh wrote:
> Ahoj, mám problém s postfixem, občas se mně někdo snaží poslat spam na
> doménu třetího řádu, kde samozřejmě žádný mail server není. Někde mám něco
> blbě nastavený a postfix se s tím nedovede vypořádat a pak zahlásí deferred.
> Netušíte někdo, co nastavit, aby rovnou takový maily zamítnul? Předem díky
> za rady...

a jste si jist, ze tam zadny mailserver neni? jak se napriklad jmenuje vas
mailserver? predpokladam ze neco jako stroj.domena.tld. kouknete se na
parameter "mydestination" pomoci postconf.

mk