Postfix - snaží se přeposílat na doménu třetího řádu

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Březen 28 13:17:45 CET 2008

Zdravím!

> Svitla naděje, ale nemám, takže tady ta část konfigu, které by se to mělo
> týkat. Snad jsem na nic nezapomněl. Případně pak dám k dispozici kompletní
> konfigurák:
>
> myhostname = router.kozeluh.net
> myhostname = mail.ipq.cz
> mydomain = kozeluh.net
> mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain, localhost, $mydomain
> mynetworks_style = subnet
> myorigin = $mydomain
> relay_domains = kozeluh.net
>
> Tipoval bych, že je blbě položka mydomain, zkusil jsem tam dat
> [...]

Především je špatně (tedy ne de iure nekorektní, ale značně nešikovné),
že máte v DNS wildcardový záznam, takže všechny sebenesmyslnější subdomény
existují a mají MX.

(Když už jsme u toho, Váš sekundární MX záznam ukazuje na nekanonické
jméno. Velmi doporučuji prohnat doménu nějakým DNS checkerem.)

				Přeji pěkné odpoledne
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
How do I type 'for i in *.dvi ; do xdvi $i ; done' in a GUI?