RE: Postfix - snaží se přeposílat na doménu třetího řádu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Březen 29 12:04:06 CET 2008

Děkuji za nakopnutí správným směrem. Opravil jsem to a mail do Pandory
dorazil. Mezitím jsem se díval do logu a objevila se tam zajímavá hláška o
odmítnutí. Působí to na mě tak, že je buď špatně nastavený mail server nebo
ho někdo hacknul, co si o tom myslíte?

Mar 29 11:56:16 router postfix/smtpd[22836]: connect from
mail.stavospol.cz[194.228.50.66]
Mar 29 11:56:16 router postfix/smtpd[22836]: NOQUEUE: reject: RCPT from
mail.stavospol.cz[194.228.50.66]: 450 4.7.1 <mai
l.stavospol.local>: Helo command rejected: Host not found; from=<>
to=<mr.death na ipq.cz> proto=ESMTP helo=<mail.stavospol
.local>

Nebo mám zase blbě (v tomto případě moc striktně) nastavený postfix já? Ani
by mě to moc nepřekvapilo... ;)