Postfix - snaží se přeposílat na doménu třetího řádu

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Sobota Březen 29 16:33:34 CET 2008

Dne 29.3.2008 14:31 Tomáš Koželuh napsal:

> Vypnul jsem a B je správně, tedy vrácený spam poslaný mým jménem.
> Uvidíme, kolik spamů bude chodit, problém je v tom, že když už ten mail
> musí zpracovat spamassassin, tak ten mail byl přijat, což je signál pro
> spammery a kromě toho to generuje další zbytečný traffic.

s trafficem bych si nedelal takovou hlavu - pokud se nejedna o tisice
spamu za minutu :). Stahnes si jedno DVD a mas traffic co vygenerujou
spamy za cely rok. Zrus si domenovy kos (pokud ho mas nastavenej) a maily
(vetsinu stejne spamy) na neexistujici adresy budou odmitane ve stylu
"User unknown...." Pak jen prijmes spam co je urcen na tvoji schranku

MiZi