Kwernel 2.6.24 a VIA EPIA

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Březen 30 13:23:02 CEST 2008

Když je nastavený i686, tak končí boot hláškou, že kernel je panic. Já mám Via Epia ML-8000 + 2.6.24 R3 a funguje to. Teď budu skládat další router s novějším modelem (EN-15000), tak pak můžu poreferovat, jestli jsou s tím problémy. Bohužel Via dost sere na nějakou větší podporu linuxu, takže nikde se u nich nenajde tabulka k jednotlivým modelům, jak správně nakonfigurovat kernel, aby to fungovalo... :(