HELP Cent OS 5 Se zbláznil a žere mi packety

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 31 14:11:35 CEST 2008

Vždycky, když se mi tux začal chovat divně, za to mohl špatný HW. Ať už
disk, paměť, zdroj, nebo deska. Taky může pomoci zbavit vnitřek letitého
nánosu prachu stlačeným vzduchem (jmenuje se tak ale není to vzduch -
prodává se ve spreji a smrdí po isopropylu, čistí naprosto dokonale).

----- Original Message -----
From: "Petr Jandl" <jandl na knihovnahk.cz>

Zdravim vsechny mam celkem nevsedni problem :
Zniceho nic se mi zacal chovat velmi divne server (firewall) odstrihava
spojeni casteji nez je zdravo a ja proste netusim co se deje ani jak
zacit zkoumat protoze jsem v lozich nic nenasel na hack to taky nevypada
proste jsem v KONCICH!
Nemate nekdo prosim nejaky napad?
Diky