HELP Cent OS 5 Se zbláznil a žere mi packety

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Pondělí Březen 31 14:37:45 CEST 2008

No nemužu teď najít o co jde tedy tak nějak uplně ale jestli jsem to z
těch pár info pochopil dobře tak tady někodo kdo používat p2p sítě
nosnstop zabiju.
Muzete me trochu vice postrcit?
Co jsem zatím procetl tak by se vyplatilo stahnout i timeout aby tam ta
spojeni tak dlouho netrceli.