Castecny zapis do socketu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 1 23:58:56 CEST 2008

Jan 'yanek' Bortl wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: >
: > 	Cili zajima me, jak to ze kdyz mi poll()/epoll() rekne ze deskriptor
: > je pripraveny k zapisu, tak ve skutecnosti se zapis zablokuje? A co mam
: > delat pro to, aby se nezablokoval?
:
: Strelba od boku: jsou zminene descriptory otevreny jako O_NONBLOCK?
:
	Nejsou. Zapomnel jsem napsat - kdyz dam O_NONBLOCK (nebo treba
alarm(2)) tak se provede castecny zapis. Ale nevedel jsem, ze by
!O_NONBLOCK implikovalo ze se vzdy delaji plne zapisy a ceka se na ne.
Mel jsem za to, ze pokud poll() nebo select() vrati pripravenost k zapisu,
tak to znamena, ze write() zapise aspon neco a pak skonci.

	Jeste je teda moznost hrat si s nejakym
setsockopt(fd, SOL_SOCKET, SO_SNDBUF) nebo SO_SNDLOWAT nebo neco takoveho.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |