Castecny zapis do socketu

Michal Dobes dobes na tes.eu
Pátek Květen 2 00:03:50 CEST 2008

Jan Kasprzak napsal(a):
> 	Cili zajima me, jak to ze kdyz mi poll()/epoll() rekne ze deskriptor
> je pripraveny k zapisu, tak ve skutecnosti se zapis zablokuje? A co mam
> delat pro to, aby se nezablokoval?

Aby se nezablokoval, tak musí být deskriptor přepnut do neblokujícího
režimu, jinak bude stát do doby, než zapíše celý udaný bafr.
Dále (pokud aplikace nemá nárok na přenositelnost kamkoliv) bych si
nastavil větší odesílací bafr (SO_SNDBUF) a i přímo nastavil, aby poll
a spol hlásil, že deskriptor je připraven na zápis až v okamžiku, kdy
tam bude místo na celou strukturu (SO_SNDLOWAT).

M.