RE: Náhrada Lotus Domino serveru

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pátek Květen 16 09:31:49 CEST 2008

Zdravím.

Nerad bych byl z vypískán za obhajobu Mrkvosoftu, ke kterému (k jeho
produktům) mám tisíceré výhrady, ale musím se vložit:

Nezdá se vám, že porovnáváte poněkud neporovnatelné ? Exchange Server
bohužel asi nemá v Open světě alternativu. ... a rád se nechám vyvést z
omylu. Postfix je skvělý MTA ale nic víc v podstatě nenabízí. POP3 protokol
je vykopávka, IMAP4 je přeci jenom poněkud praktičtější (mám na mysli
složitější strukturu folderů na serveru). Kontrolní otázka: když používám
SMTP+IMAP4 poštovního klienta a odešlu 10M mail, jaký objem dat musí moje
připojení přenést ? ... a to nemluvím o integrovaném groupwaru,
replikovaných složkách a já nevím co ještě. Možná není MSES ideální ale
pořád se obávám, že je nenahraditelný.
P.S. používáme asi 8 let ES 5.5 s cca. 60GB databází, server padl mnohokrát
tvrdě na hubu ale beze ztráty jediného mailu. Jak jsem řekl, M$ nemusím, ale
tohle se jim podle mě opravdu povedlo.

M. Vancl